Wien

Wien
Hofburg

Wednesday 26 December 2012

SALZBURG,moj grad iz bajke hladom Kestena


Salzburg, moj grad iz bajke hladom Kestena


















 Kunsthandwerksmarkt, my Artwork
Salzburg grad iz bajke, grad u koji navratim ponekad, grad u kojem je zivot u hladovini Kestena pored Salzach-a idealan ali,..

tu u uglu i hladovini Altemarkt-a jedna devojka je ceo dan sedela u staklenoj kuci. Znatizeljni turisti su gledali i fotkali njen danovnik,.... Malo dalje na postolju od neke drvene kutije srebrno obojene stojao je mladic obucen u dugacko platno sa sminkom na licu i perikom,.. Zeeeeeeeeeeemoooooooo imas "ladnu pivuu??? rece mladic kip. Jebga video da nosim karton sa sest malih zelenih goesser-a,...Napravim jos korak okrenem se i kazem mu: Na radnom si mestu!,..a vidim imas u sesiru dosta metal gelda,.. a od mene se grebes za pivu!,.... Ma, pauza viknu i skoci sa svog postolja,... Sedeli smo na klupi u hladu pored staklene kucice sa devojkom,... Trinkali smo prvi, drugi treci zeleni beer,..Kao i svaki dokoni kad se cuga pricali smo o zenskama,.. Mladic Kip stoji na ulici na svom mestu i glumata razlicite figure licnosti,..Obicno je neki veseljak nasminkanog veselog lica i stoji kao spomenik,... Ponekad kad neki japanci, ameri,.. ubace kog metalca on se pomeri kao robot otpozdravi ukocenih ruku i saka i napravi blagi poklon isto kad se fotkaju s njim,..Imao je treniran dnevni osmeh za svet oko sebe a u njemu,.. Odrastao je u jugi u bosni dete mesovitog braka,.. jednog dana sve se raspalo i taj brak i njegova porodica i on sad luta EU trazeci nesto samo njemu znano,... A imao je sretno detinjstvo,...Ne razmislja o porodici domu,...nema uspomena ,.. sav je samo danas,.. Zbooooogoom zemoo,.. do nekog drugog puta,...rukovali smo se kao da ce mo se videti sutra,.. Ne znam mozda sam ga i video u nekom drugom gradu nekom drugom centru grada ali stvarno ne znam jednom sam pomislio da sam prepoznao oci ali nisam bio siguran hteo sam da se javim a tip je samo rekao: Wie, bitte??? A toliko ima mladica i devojaka kipova/spomenika da nisam siguran vise,...

No comments:

Post a Comment